Pro portály Info, jako jsou například Atlasfirem.info, Info-Cechy.cz, Info-Morava.czInfo-Slovensko.sk a celá řada dalších, byla zprovozněna stránka o jejich provozovateli Portaly.info.
Ve slovenské verzi je provozována na doméně Portaly.sk

Jsou zde uvedeny služby, které portály Info poskytují, kontaktní osoby i kontaktní formulář.
Po zadání PIN je možná online prezentace obsahu prezentací i jejich vyhodnocení.

Info-portály se specializují na off-page optimalizaci.
K vyhodnocení kvality a počtu backlinks (zpětných odkazů) se používá zejména Majestic.com a SEO SpyGlass.
K posouzení kvality pozic optimalizovaných webových stránek ve výsledcích Googlu a Seznamu se aplikuje Collabim.

Info-portály provozuje Martin Ertl, IČO: 704 28 255, tel.: +420 775 219 933.

21 komentářů:

  1. Online katalog firem je veliký přínos pro návštěvu našich www stránek

    OdpovědětVymazat
  2. veliká spokojenost, doporučuji

    OdpovědětVymazat
  3. Bez internetového katalogu firem bychom nedosáhli takové návštěvnosti webových stránek jako máme nyní.

    OdpovědětVymazat
  4. skoro 3x taková návštěvnost jak před vzájemnou spoluprací. Palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji atlasu firem i panu Ertlovi za jejich služby, maximální spokojenost!

    OdpovědětVymazat
  6. Kolikrát jsem na internetu hledala nějaký pořádný vyhledávač s možností reklamy a možnosti placených pozic ve vyhledávači dokud jsem nenarazila na tento článek.. Začala jsem se zajímat blíž a za chvílu z toho byla spolupráce a musím říct, že jste mě velice mile překvapili! Jsem spokojená, našla jsem tu to co jsem hledala, děkuji a přeji hodně úspěchů do budoucna. Lucie V.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji Infu za jejich služby a skvělý přístup!

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za skvělou spolupráci v tomto roce, doufám, že bude pokračovat i v těch následujících. Přeji Vám hodně úspěchů a děkuji za Vaše služby.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá nabídka, rozhodně zvážím spolupráci!! Děkuji

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi velmi kladný přístup zaměstnanců infa, jejich ceny i kvalita služeb. Jsem spokojen a nadále budu využívat jejich služeb.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za kladné a rychlé vyřížení mojí žádosti. Kdyby byl každý jako Vy, hned by se líp pracovalo:)

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji za skvělou spulupráci a přeji hodně úspěchů v následujícím roce!

    OdpovědětVymazat
  13. konečně solidní portál tvl

    OdpovědětVymazat
  14. Profesionální přístup pana Ertla mi několikrát pomohl k lepší návštěvnosti. Děkuji

    OdpovědětVymazat